شرایط گارانتی محصولات تاتـ کالا
کالاهایی که دارای هولوگرام تاتـ کالا هستند شامل7 روز مهلت تست برای خریداران اینترنتی می باشد.
کالاهایی که گارانتی(تاتـ کالا) هستند فقط با کالاهای مشابه تعویض می گردد و به هیچ وجه مرجوع نمی گردد.
گارانتی محصولات شرکتی
- اجناسی که دارای گارانتی شرکتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و تاتـ کالا نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و تاتـ کالا هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده، ندارد.
- موارد فوق ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا 5 روزکاری زمان نیاز داشته باشد.
کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسد (مانند لوازم جانبی، لوازم یدکی و ابزار و … ) گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند شامل گارانتی مدت دار نمی شوند.
شرایط گارانتی قطعات موبایل(تاچ و ال سی دی) تاتـ کالا
در صورت تغییر در شکل ظاهری محصول، مخدوش شدن هولوگرام ، برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی و تاچ یا خم شدن فلت ،شکستگی، گارانتی آن باطل خواهد شد.
شرایط برگشت هزینه:
1.کالای مورد نظر بامشخصات و اقلام درج شده در سایت یکسان نباشد.
2.اگر بعد از 7 روز درخواست بازگشت وجه داده شود متاسفانه برای شما وجود ندارد.
3. بعد از ارسال کالا که بین 2 تا 4 روز از زمان ارسال شما تا تحویل پست به ما طول خواهد کشید بعد از دریافت کالا بین 1 تا 3 روز کاری زمان نیاز هست تا پروسه بازگشت وجه انجام شود.
4. کالا با جعبه و پک اصلی و مثل زمان تحویل، ارسال شده باشد و هیچ گونه نوشته ای روی جعبه نباشد.
موارد زیر شامل گارانتی نمیشوند:
1. اگر براثر استفاده نادرست از باتری، باتری گوشی شما باد کرده و شکل باتری گوشی از حالت معمول خارج شود.
2. اگر در زمان استفاده از تاچ فلت و یا چسپ تاچ و ال سی دی خش دار شود یا کنده شود یا به هر طریق مشکلی در ظاهر تاچ و قطعات آن به وجود بیاید گارانتی پذیرفته نخواهد شد.